Získejte slevu 400 Kč* na první nákup!
Stačí, když se zaregistrujete a sleva 400 Kč je vaše.
*Sleva neplatí na již zlevněné produkty.
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě OpenWine nacházejícím se na internetové adrese www.openwine.cz. Všem našim zákazníkům doporučujeme seznámit se s níže uvedenými obchodními podmínkami a nákupním řádem, kde jsou uvedeny všechny důležité informace. Potvrzením objednávky zákazník souhlasí s níže uvedenými podmínkami nákupu v internetovém obchodě OpenWine.
Prodej alkoholu na e-shopu www.openwine.cz je možný pouze osobám starším 18let. Souhlasem s obchodními podmínkami zákazník potvrzuje, že dosáhl věku 18let.
Registrace slouží zejména Vám, našim zákazníkům a návštěvníkům, abyste mohli plně využít všech výhod a funkcí, jež eshop nabízí. Registrovaný uživatel:
Prostřednictvím hlavního menu v záhlaví stránky se postupným kliknutím na odkazy zboží dostanete ke katalogu vín a gourmet produktů a kliknutím na konkrétní produkt k jeho bližší specifikaci. Zde naleznete nejen cenu vybraného produktu, ale zároveň i možnost „vložit tento produkt do košíku“. Můžete zde také určit počet kusů produktu vkládaného do košíku. Stav svého nákupního košíku můžete sledovat v horním pravém rohu stránky, kde můžete zboží přepočítat, košík vyprázdnit či zboží objednat.
Registraci v internetovém obchodě lze realizovat prostřednictvím ikony taktéž v pravém horním rohu stránky nebo přímo při objednávce a po vyplnění daného formuláře. Registrace nicméně není podmínkou pro nákup.
Rozhodnete-li se vybrané zboží v košíku objednat, klikněte na odkaz „Přejít do pokladny“, na obrazovce se následně objeví formulář, jehož vyplnění je nezbytné pro dodávku zboží. Je nezbytné, aby byly ve formuláři uvedeny následující údaje: jméno, adresa a email (případně sídlo firmy, IČO, DIČ, pokud nakupujete jako podnikatel). V případě, že objednávku provádíte bez registrace, vyžadujeme zároveň i číslo mobilního telefonu pro potvrzení objednávky. Pokud je dodací adresa jiná než fakturační, zohledněte prosím tuto možnost ve formuláři. Kliknutím na tlačítko „Objednat“ zboží ZÁVAZNĚ objednáte.
O Vaší objednávce jsme okamžitě informováni, zkontrolujeme ji, ověříme dostupnost zboží v našem skladu a pokud zjistíme, že nic nebrání distribuci zboží, objednávku potvrdíme. V tom případě jste informováni emailem o přijetí objednávky. Jakmile bude vaše objednávka expedována, budete informováni e-mailem o vyřízení objednávky. V případě nějakého problému Vás budeme kontaktovat.
Objednávka zboží je závazná a řídí se obchodními podmínkami a reklamačním řádem uvedeným v nákupním řádu.
Zboží je možné uhradit:
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.
Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Pokud je zboží skladem je obvyklá dodací lhůta u tohoto druhu zboží do 2-5 pracovních dnů. V případě, že by měla být dodací lhůta delší, budeme Vás informovat. Pokud potřebujete ještě před podáním objednávky vědět přesně termín dodání konkrétního zboží, prosím kontaktujte nás.
Při převzetí zásilky vždy ještě za přítomnosti přepravce se přesvěčte, že obal zásilky není poškozený (promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, porušena balící páska). Pokud tomu tak je ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte. Napište na náš email, z jakých důvodů jste nepřevzali zásilku. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme dodání nové zásilky.
Pokud je zásilka v pořádku, je Vaší povinností bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout a o případných závadách a nedostatcích nás informovat písemnou cestou (dopis nebo email) do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii dodacího listu (faktury) spolu s dokladem o zaplacení.
Aby pro vás bylo nakupování v eShopu opravdu bez rizika, řídíme se zákonem 367/2000 Sb. a poskytujeme 14denní záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Po obdržení a zkontrolování vráceného zboží Vám bude obratem zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně zboží na Váš účet (uveďte v průvodním dopise), popřípadě složenkou.
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme s Vámi na další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp...).
OPENWINE s.r.o.
Sadová 3885/26
Prostějov, 79603
IČ: 28322835